Uverejnené komentáre 2

Ako spárovať Sonnoff a najčastejšie Otázky odpoveďe -Slovenská podpora

1. Moje zariadenie sa úspešne pridalo, ale zostane „offline“?

Odpovede: Novo pridané zariadenie potrebuje 1-2 minúty na pripojenie k smerovaču a internetu. Ak zostane offline dlho, zvážte problém podľa stavu zeleného indikátora:

1.1. Zelená LED dióda rýchlo bliká raz a opakuje sa, čo znamená, že zariadenie sa nepodarilo pripojiť k smerovaču. Dôvodom môže byť zadanie nesprávneho hesla WiFi alebo prístroj je príliš ďaleko od smerovača, čo spôsobuje slabý signál WiFi. Zariadenie nemožno pridať do smerovača 5G-wifi, je v poriadku iba zariadenie 2.4G-wifi. Nakoniec sa uistite, že váš smerovač je MAC-otvorený.

1.2. Zelená LED pomaly bliká raz a opakuje, čo znamená, že zariadenie bolo pripojené k smerovaču a serveru, ale nepodarilo sa ho pridať do zoznamu zariadení. Znova zapnite zariadenie, ak ešte stále nefunguje, jednoducho ho znova pridajte.

1.3. Zelená LED rýchlo dvakrát blikne a opakuje sa, čo znamená, že zariadenie bolo pripojené k smerovaču, ale nepodarilo sa pripojiť k serveru. Preverte prosím, že váš WiFi smerovač funguje normálne.

2. Prečo zariadenie APP nemôže nájsť zariadenie v stave spárovania?

Odpoveď: Je to kvôli vyrovnávacej pamäti vášho telefónu. Zavrite prosím sieť WLAN na vašom telefóne a po minúte ho otvorte. Súčasne vypnite prístroj, ak môžete, potom ho zapnite, aby ste to skúsili znova.

3. Moja WiFi platnosť vypršala, môžem pripojiť zariadenia k sieti LAN?

Odpoveď: Sonoff  T1 nepodporuje kontrolu LAN. Budete sa musieť pripojiť k sieti WiFi s internetom.

Stranka podpory od výrobcu Sonoff: Itead.cc/support

Ak máte otázku prosím napíšte ju dolu do komentárov:

2 názory k “Ako spárovať Sonnoff a najčastejšie Otázky odpoveďe -Slovenská podpora

  1. Zdravim, mám taký menší problém s wifi vypínačom.
    Spárovanie aj fungovanie cez aplikáciu ewelink ide bez chyby…no zistil som že vypínač sa mi z aplikácie nejakým spôsobom sám vymazal…rovnako tak aj z ďalších dvoch zariadení…čo s tým?

    1. Ahoj igor osobne sme sa ešte takýmto problémom nestretli …komentár ponehám možno niekto má riešenie
      tu sú odkazy na podporu
      Email:sales@coolkit.cn
      https://www.itead.cc/contact-us

      Napíš im niečo že:
      My sonoff switch paired OK and work but randomly remove from my ewelink app , can you help my with this bug ? much thanks
      best regards Igor

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *